blog blog .

blog

چرم طبیعی ایتالیایی اتومبیل

فروش چرم طبیعی ماشینی
بسیاری از افراد به روکش هایی که از چرم طبیعی تولید می شوند، علاقه دارند. آنها برای رسیدن به هدف خود، قیمت های بالایی را پرداخت می کنند. طراحی برخی از اتومبیل ها به گونه ای است که قسمت های صندلی، داشبورد، فرمان و بدنه آنها از چرم ساخته می شوند. برخی افراد هم برای تزئین قسمت های داخلی خودروی خود اقدام به بازسازی آن با استفاده از چرم طبیعی می کنند. به کار بردن چرم طبیعی در خودرو، موجب زیبایی، ماندگاری و دوام آن می شود.

خرید عمده چرم طبیعی خودرو
تزئین صندلی و فضای داخلی بسیاری از اتومبیل ها در گذشته با استفاده از چرم طبیعی انجام می شد. اما امروزه در ایران، چرم طبیعی در تعداد کمی از خودروها مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر کاخانه های خودروسازی، برخی از مغازه داران هم اقدام به خرید چرم طبیعی می کنند. آنها با استفاده از این چرم برای صندلی های خودروها روکش می دوزند. گاهی اوقات برای تزئین داشبورد، فرمان و … هم از چرم طبیعی استفاده می کنند. در ایران، رنگ های مشکی، زرشکی، قهوه ای و عسلی طرفداران زیادی دارند. اگر چرم طبیعی خودرو را به صورت عمده خریداری نمایند، قیمت آن به مراتب کمتر می شود.

چرم طبیعی خودرویی

چرم طبیعی آلمانی اتومبیل
چرم طبیعی آلمانی اتومبیل دوام بالایی دارد و در برابر سایش و گرما، سرما و نور مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. این نوع چرم فاقد کروم می باشد و در تولید آن از PCP و CFC های مضر برای محیط زیست استفاده نمی شود. وسعت این پوست ها 6-5 متر مربع می باشد. چرم طبیعی آلمانی اتومبیل یکی از بهترین انواع چرم می باشد که در فضای داخلی بسیاری از خودروها به کار می رود. برای لوازم داخلی اتومبیل از چرم گاوی استفاده می کنند. چرم طبیعی آلمانی اتومبیل از پوست گاوی کاملا دباغی شده با کروم و رنگدانه تهیه می شود. چرم های خودرو ساختار محکمی دارند و در مقابل ساییدگی و اشعه فرا بنفش مقاومت می کنند.

چرم طبیعی ایتالیایی اتومبیل
برای تهیه چرم طبیعی ایتالیایی از پوست گاو استفاده می کنند. ایتالیا با نام چرم درجه یک در دنیا شناخته می شود. با توجه به کیفیت و نوع پوست، دانه بندی چرم به صورت ریز یا درشت می باشد. اگر سطح محصول بیش از اندازه صاف باشد یا حس پلاستیکی بدهد، باید به اصل بودن چرم شک کرد. معمولا چرم طبیعی ایتالیایی از نظر بافت، سازگاری کمتری دارد و مقاومت خوبی در برابر ضربه از خود نشان می دهد. از دیگر ویژگی های این نوع چرم می توان به مقاومت در برابر حرارت و خاصیت ضد آب بودن آن اشاره کرد. این چرم در مقایسه با چرم آمریکایی، بهتر است. چرا که برای دباغی چرم از تکنیک های خاصی استفاده می کنند. بهترین کارخانه های دباغی در ایتالیا وجود دارند که تجربه و تعهد آنها باعث شده تا ایتالیا به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو در صنعت چرم جهان شناخته شود. بسیاری از شرکت های تولید کننده چرم در مرکز ایتالیا، توسکانی و امیلیا رومانیا قرار دارند.

چرم مخصوص فرمان اتومبیل
فرمان خودرو قسمتی است که دستان راننده در طول رانندگی با آن در تماس است. به همین علت در معرض فرسایش و پوسته پوسته شدن قرار دارد. خودروسازان معتبر دنیا در تولید محصولات خود از مواد اولیه با کیفیت استفاده می کنند. معمولا جنس فرمان و داشبورد محصولات این شرکت ها از یک نوع پلاستیک فوم فشرده می باشد. اما در مورد خودروهای تولید داخل، چنین اتفاقی نمی افتد. فرمان اتومبیل هایی که در کشور تولید می شوند، از یک نوع پلاستیک سفت و خشک می باشد. این امر باعث شده تا بسیاری از رانندگان برای مراقبت از فرمان و دست های خود، از روکش فرمان استفاده کنند. با کمک این روکش ها، دست رانندگان بر روی فرمان لیز نمی خورند. نقش این روکش ها زمانی پر رنگ تر می شود که افراد در مناطق گرم و مرطوب رانندگی می کنند. روکش فرمان در زیبایی و نظافت آن تاثیر زیادی دارد. انواع مختلفی از روکش ها وجود دارند که در بین آنها، روکش های چرمی طرفداران زیادی دارند. مدل های مختلف چرم فرمان اتومبیل شامل روکش فرمان چرم سوزنی، ورنی، چرم ویکتور، روکش فرمان چرم طبیعی یا گاوی، پوست ماری و … می شوند. استفاده از چرم برای روکش فرمان اتومبیل باعث افزایش طول عمر فرمان می شود. تنوع مدل های آن موجب شده تا با هر نوع سلیقه ای سازگار باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۳:۱۶ توسط:blog موضوع: نظرات (0)